Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

De är rätt mö nu...

Denna veckan är smått kaotiskt. Egentligen är jan-feb & mars kaotiska. Igår var mor & far här, Filippa på gympa, idag var Maggan här, Filippa har simskola,  imorgon ska N till banken, jag måste handla mat ( tomt som vanligt! ), tors är N borta till sent på kvällen, fre handla, på kvällen kommer lillebror med familj, lör kommer resten av släkten på kalas. När ska jag hinna andas.. Nästa vecka börjar de om igen. Och sen är de Stockholm o möbelmässa, Niklas fyller 30 i februari, just nu planeras kalas & fest- idag har vi hittat en bra lokal som vi bokat. De ska planeras mat o dryck- barnvakter, hjälp i köket ( vem ställer upp frivilligt o hjälper mig den 5;e mars?? ), skickas inbjudan osv osv osv..
I mars fyller Filippa 5 år.
Övrigt planerat, jo vi ska till Vetlanda, göra om i köket ( igen- behöver ju visst 5 platser när killarna ska sitta med oss.. ), barnen ska flytta till eget rum.

Och så ska jag hinna ta hand om mig själv, träning med min PT nästa vecka. O sen får snart ( hoppas jag verkligen!! ) Lisa & Robert tillökning, då måste man hälsa på dem. Nästa lördag ska Niklas ut med grabbarna ( någon som vill umgås med mig då?? ), 6;e feb ska jag & Nina på Falkenbergsrevyn. Himla tur de är sportlov v 8.. Detta var bara en liten del av allt som ska hända..

De är ju tur att vi trivs med att ha en massa som händer omkring oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0