Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ventilen

Nu behöver jag använda mitt egna forum till det som jag HATAR.
Under några veckor har jag försökt att ignorera min egna kropp, och hur den djävlas med mig. Jag har varit lite lite piggare i några dagar ( kors i taket ). Men, de höll ju länge. Förbannat. Har lagt många timmar på smärta idag. Tycker tyvärr att symtomen av sjukdomen bara blir fler o fler.
Illamående och stark orkeslöshet är tecken på mer uttalad sjukdom. Jag hatar det här. Så ikväll gör jag något ovanligt.
Jag gråter över djävulstyget.

Och jag hatar att det får ta över mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Hanna

klappar om o önskade att hon kunde göra nåt åt eländet

2011-02-27 @ 13:28:07
URL: http://hannaedarp.blogg.se/
Postat av: sandra

kram!

2011-02-27 @ 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0