Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

"Vad begriper män om inredning?"

haha, Hanna, du är ju underbar. Ja, frågan ÄR befogad, för de är rätt många herrar som inte kan ens se skillnad på blått o vitt. Sen kan man inte kräva att de stackarna ska se om man bytt gardiner.. sen finns de män som jobbar med inredning, o ändå har svårt för just, gardiner. Förlåt om jag trampade på en tå;-)

Sen vet både du och jag. De finns undantag, och de är ju bara o kolla på våra gemensamma favoriter:-)
Det är rätt många män..



Bild från Bruno Mathssons utställning i Värnamo.. "Jetson" är inte fel. Inte alls faktiskt.
Hanna, en roadtrip dit i sommar kanske?!


Kommentarer
Postat av: Inredningssyster H

Roadtrip on!! För övrigt vill jag bara passa på att informera om att min farfar hade en Jetson (MIO)- och dessutom en riktigt gammal, välsutten en. Men det var en av de sakerna som "försvann" när min faster hade varit i lägenheten efter det att farfar gick bort o innan pappa o jag hann dit.

Det finns många anledningar till varför min faster inte är en del av familjen...

2011-02-25 @ 13:21:27
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0