Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Torsdag..

..en dag som alla andra. Eller kanske inte.
Filippa fick feber, det är lätträknat hur många gånger det har hänt. Gissar på att de är Chickenpox på G. ( för ni som inte kan engelska, vattkoppor alltså.. ) Alla kompisar har/ har haft de nu, så de var väntat. O vi har hoppats på de med. Men stackars liiiiten tjej, så liiiiiiten man kan bli.. Mindre än sina bröder.
Jaja, återstår att se hur de blir.

Mer då. Jo. Vi har sålt vår bil. Genomtänkt, ja, typ i flera månader.. men, smart, kanske inte. Vi har ju ingen annan bil. Sen är de ju som så, att få krängt iväg en Volvo V70 kanske inte är de lättaste. Det finns ju en miljon sådana bilar. Så, tack så mycket, andra stora förlustaffären på bil sen -08. Tack, tack älskade killar.
Så nu letar vi mer än innan efter ett nytt fordon. Och de kommer bli en minibuss. Ja, vi ska ha en minibuss. Leva i förnekelse, det är mitt förnamn. Jag bor inte på en Svenssongata, har tre barn och snart minibuss.. Sen finns de grader i helvetet, jag har krav på vissa saker. Den ska va svart.
( på tal om de där att inte män ser skillnad på färger.. Jag ser knappt skillnad på bilar. Eller nä, de var inte alls sant.. )
Vi har konstaterat att med föräldraledighetslöner får vi byta ner oss ett tag. SURT SA RÄVHELVETET.
Jaja, när jag är tillbaka på banan får vi skaffa en kul bil till Fröken Johansson



Kanske en Audi TT Cab?!
( JO- vi tjejjer ser visst bilar! Speciellt sådana här godingar. Allt med snygg design gillar jag.. )

Bild från Audi.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0