Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Så var de dags..

... för en liten shoppingrunda. Jättekul

Jag ska till Apoteket o hämta mediciner. TJOHOOO.. ( NOT! )

Ska iof hämta upp lite böcker som har kommit ifrån Adlibris. Slukar en hel drös med böcker numera. Bra när man inte kan sova på nätterna.
Jag ser framemot att läsa Katarina Wennstams "Dödergök". Jag har läst "Smuts" precis, och började i fel ända med sista delen "Alfahannen". De är fristående, så de gör inget. Båda böckerna är ruskigt bra, och skrämmande. Kvinnovåld, relationsdraman mm.
De andra böckerna som kommer är
Maria Ernstam "Caipirinha med döden" och "Alltid hos dig"
Brunk Holmqvist "Sirila Gentlemän sökes"


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt att du ska läsa "Sirila gentlemän"! Jag älskar att läsa Brunk Holmqvists charmiga små berättelser som man bara mår bra av o ler åt.

2011-02-03 @ 18:38:27
URL: http://hannaedarp.blogg.se/
Postat av: Martina

Och vem tror du jag har fått tipset av?? Vetdu- jag tycker du ska göra en egen kategori med boktips på din blogg- så jag hittar dem om jag letar ny bok!!

2011-02-03 @ 20:54:59
URL: http://martinaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0