Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Mer sorg i hjärtat.

Igår lämnade Astrid- Niklas mormor, Filippas gamlamormor, Agnetas mamma, Eriks fru och för mig en kvinna av lugn, ömhet & tradition, jorden så som vi ser den. Filippa vet vart hon är; hon är i himlen, och vi kommer att träffa henne igen när vi blir gamla och dör. Hon är där sålänge, tillsammans med min morfar och mormor. Att pappa och Emelie var ledsna idag förstod hon, för de har ingen mormor längre. "Och inte Christian heller".
Detta var första gången jag fick lämna ett dödsbesked till min dotter, och så klok kan bara en snart 5 årig tjej vara. Hon gick direkt till sitt rum och gjorde en jättefin teckning till Emelie. "Så hon inte glömmer av henne". Astrid när hon var yngre, Astrid när hon var barn och Erik var med på bild, och en julgran. Och det är mer rätt än hon kan ana, för jularna i Bro hos Astrid & Erik kommer jag alltid bära med mig.

Mina varmaste tankar går till Agneta.

Niklas har skrivit fint om sin mormor här.

Vila i frid Astrid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0