Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Måndag, en rolig dag:-)

Och en väldigt annorlunda dag. Dags för första "tvillingföräldragrupps-träffen". Haha, rätt absurt faktiskt, i vårt upptagningsområde är ju en massa tvillingföräldrar med barn under året. Idag var vi 5 (!) par, och en ytterligare ska vara med. 12 (!) barn! Plus syskon. Hahaaaa.. Det var jätteroligt att få träffa andra twins, att få prata med andra föräldrar som är i liknande situation. För de är inte samma som att ha en enling. Vi kunde konstatera att vi har medgörliga barn iaf, vi lider inte för tillfället av sömnbrist Allan, vilket en del föräldrar visst gjorde. Uppdelade sovrum med varsitt barn mm. Visst, de ÄR tufft med två, inget snack, men de kunde vara värre alltså..

Pernilla- om du läser min blogg... leta upp mig på FB. Jag hittar inte dig, finns ju en miljon Pernillor:-)
Här har du min länk, tror du hittar mig så iaf..

Nu kommer vi att träffas med jämna mellanrum, ska bli roligt! Kameran var med, men jag glömde fota..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0