Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Lördag

Jaaaa... vad ska man skriva om tro. Vad händer i livet. Min sjukdom har visat sig från den värsta sidan ett tag, och igår rasade tarmen totalt. Det påminner om ett evigt magsjukedrama. Men reumatism som krydda.
Funderar mycket på det här med kosten, och vet inte hur jag ska ställa mig. Nu har jag ätit LCHF lite över en månad, visst några saker är bättre, jag har inte lika ont i huvudet och vanligtvis gör de inte lika dödsont att gå på "hemlighuset". Några kilon har förvunnit. Men. Skovet från helvetet, tack så mycket? Ledvärk utan dess like.
Nu är de väl som såhär, jag tror att det beror på andra saker. Livet har varit en smula körigt ett tag, och jag har inte mått riktigt väl i mig själv av olika anledningar. Jag slutade med kortison vid nyår med, efter att ha ätit det sen mars. Kroppen ställer om sig efter en tvillinggraviditet/ amning. Så jag kanske inte ska döma ut kosten än, på sikt kanske de är bra för mig. Eller vad tror ni?
Dagarna när jag mår dåligt saknar jag "godiströstet"...

Vad händer annars en lördag? Inte mycket. Niklas tränar, och förhoppningsvis hittar han den bil som backade på våran bil förra helgen. Vore fint. 2000 kr i självrisk när ekonomin är i föräldraledigstatus, inge bra.

Killarna sover förmiddag, så sött i sin vagn. Den lätta nätta vagnen. Jag räknade ut häromdagen vad den faktisk väger nu med killarna i. Inte så förvånande att det knappt går att hämta på dagis gåendes med den. 40 kilo i uppförsbacke. Kanon för en med värk. Not.
Tror Niklas fått på killarna exakt likadana kläder idag, blir spännande, de är ju inte så att de är jätteolika..
Filippa tittar på lite barntv innan hon ska till Olivia kl 1100 o leka. Det är så otroligt skönt med kamrater så nära. De är där en stund, sen springer de hit. Underbart.

Jag ska förhoppningsvis orka röja lite härhemma i em, de är inte fräscht när jag varit dålig ett par dagar och inte orkat hålla efter. Speciellt övervåningen är rörig. Kanske sambon hjälper till med, bara jag skriver en lista brukar han vara duktig på det.
Imorgon är det Falkenbergsrevyn med Underbara Nina:-) Få flabba lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0