Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Killarnas rum

Ikväll blir de lite inredningsbloggeri.. 
Killarnas rum är pimpat. Vad tycker ni?


Trädet har jag målat på frihand, och ja, det är inspirerat av Swedese Tree.
Löven är av tapeter från Sandbergs.
Fåglar av wallstickers från Paxlux 
matta Desyt, Edsbyn Inredningar. 
kudde av tyg från Borås Cotton
Handtag egengjorda, läs mer här


Detaljbild






Över sängarna; Strap från DROOG.
"Monster" figur Sia Kids collection
Kaniner gåva från bror
Sängkläder handsydda av svägerskan
Väskor från Mumin & Blafre
Tavla av tapet från Sandbergs Textil & tapet

På byrån som är ett arv från morfar;
Lampskärm från Spira
Rund ask från Mairo "Elefanter"
Uggle-sparbössa "Owl"
Träbil & skallror från Jabadabado
Nallar Bukowskis

Bilder privata

Kommentarer
Postat av: Inredningssyster H

Vad bra löven blev! Mycket fint :-)



Å nu när grabbarna sover i varsin säng så ser jag fler möjligheter att shoppa till dem; mer snygga påslakanset ;-)

2011-02-23 @ 16:09:04
URL: http://hannaedarp.blogg.se/
Postat av: Blogarinnan...

Shoppa på du;-)

Tyvärr kommer du nog inte få mig att ha någon annan favorit än de som Sandra sytt. De är speciella! Bara mina killar som har.. Men, de är de enda vi har, tänk om de bli magsjuka... Eller nä, jag har några fula med..

2011-02-23 @ 20:22:02
Postat av: Sandra

Roligt att höra att du tycker om påslakanen! Så fint killarna har fått det. Vi får snart komma och hälsa på igen. Kram

2011-02-23 @ 21:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0