Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Hemma...

.. de är skönt att vara.. får snart besök av Emma & Arne. Niklas & Daniel är på WIC-match.
De var ju tur att jag tackade nej till att gå på matchen o höra Erica Johanssons föredrag, så N kunde vara pausunderhållningen. Han ska tävla mot Erica. Hoppas hon vinner;-) Stående länghopp, njae, N har inte en chans..

Förhoppningsvis hinner jag blogga mer ikväll. Kanske. Om jag orkar. Imorgon ska jag på dag-spa med Hanna, så de ska packas o grejjas med. Vila? Ja, eller hur..

Kommentarer
Postat av: Didriktina

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-07-12 @ 08:06:09
URL: http://didriktina.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0