Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Eget rum

Killarna har ju flyttat till sitt egna rum nu sen några dagar. De sov så dåligt i gemensam säng. De sover bra, men för Zander är det en jobbig omställning. Vad felet är vet jag inte, inne i en fas, eller så saknar han helt enkelt bror sin. Vore inte så konstigt, eller hur. Han gråter o gråter när vi lägger honom. Ett evigt springande i trappan, och de har slutat med att Niklas får bära en stund. Han är sååå trött, men kommer inte till ro. Stackars liten. O inte så jättekul för oss heller.. Filippa är med inne i en fas, de är de ena med de tredje innan hon somnar. Men, de är klart, de är en förändring även för henne- ha en lillebror som gastar när hon ska sova.

Men har de alla väl somnat så, peppar peppar, sover de ok. Inatt var jag uppe en gång o satte in nappen på Zander, och sen sov killarna till halv sju elr så.

Nu ska de ju göras färdigt i rummet med, men de tar jag "pö om pö", när jag orkar o har lust. De där med orange fondvägg har jag lagt ner, iom att jag inte kunde möblera som jag tänkt. De kanske blir när killarna blir lite större. Det är mycket vi "måste" göra här hemma. Nackdelen med vit-målade väggar, de slits fort. Fördelen kontra tapet- de är bara att måla om! Många skruvhål blir det i ett hem där det flyttas runt hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Tack Martina. vad fint du har skrivit!

2011-02-05 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0