Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ansiktslyft köket.

Idag står de lite målning på agendan. Inte för att jag målar, till min stora sorg. Jag brukar ju stå först i kön att greppa penseln, men den där orken har flytt landet..
Niklas fixar och jag är arbetsledare. Väggar i ett kök slits rätt fort, och där är ju den stora fördelen med målade väggar kontra tapet. En tapet är svår att fixa till- en vägg går fort att måla. Nu blir de lite förändring dessutom- de blir en grafit-grå vägg. Så småningom blir de en ny köksö, och då kommer detta bli kanon till.
När gardiner osv är uppe kommer bild, men jag har inte ens några gardiner att sätta upp... hm, hur ska jag lösa de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0