Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Reset

Önskar jag kunde reseta. Stoppa min egna stress, hitta julkänslan och vara lugn o harmonisk. Stressad så in i h-vete. O stressen sitter inuti- hjärnan snurrar i 190- o familjen blir lidande. Men med alla måsten så blir jag sån här. Julafton på lördag, och innan dess är det en massa som händer. Och när jag ska hinna förbereda vete katten. Ångesten sitter i bröstet:-(

Tack för att jag har Niklas, han gör de mesta jag ber om, fast mycket "kan" inte han fixa. Jag tar ju rollen som organisatör.

Han tog alla barnen till stan nu- så jag får slagit in lite paket. Och slå in paket är ingen favoritsyssla. Samtidigt som ett smutsigt hem skrattar åt mig.
Nä, nu ska jag tända lite doftljus som luktar jul- så fejkar jag fram julkänslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0