Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Press o stress

Ibland orkar jag inte. Alla måsten, stress, julpanik. Ett skitigt hem, jag hinner o orkar inte städa allt. Golvet är så äckligt, toaletterna likaså. Dammigt, gräsliga fönster. Aldrig bäddade sängar, om inte jag hinner kl två på em. Kläder som borde strykas. Leksaker överallt, barnmat på mattor, på gardiner, på mig- på barnen. Snoriga trötta barn.
Och all denna disk?!
Kroppen tokprotesterar, ont i mage o tarm, ledvärk.
Nä, nu blir det tyvärr broms på. Får välja bort det extra roliga i livet för att orka vardagen. Annars blir vardagen inte så bra som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bamsekram!

2011-12-08 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0