Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Och så va julen slut

Swisch!

Slut för iår. Sista dagen på julhelgen igår var min storebror o familj på besök. Vi åt kalkon ( första gången jag lagade..), pratade, o hade de allmänt mysigt. Tyvärr blev lilla Alice sjuk, hon kräktes o hade feber. De hade innan de kom vart på vårdcentralen, men de hittade inget "fel" på henne så de chansade att åka hit ändå. Hon kräks lätt när hon har feber- och efter en Alvedon o mammas famn ( sov sött) hann vi ändå med kaffe o efterrätt. Jag blev nog mest skärrad, kräkandes barn har jag aldrig sett tror jag. Filippa har aldrig gjort de som jag sett.

Julen har varit mysig, trots stressen före. Idag är vi trötta. Alla utom Piff o Puff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0