Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Helgens bravader

Min mor sa till mig- "inte undra på att ni är trötta".... efter att jag berättat om helgen- och hur alla helger fram över nyår är fullbokade.
Jag håller inte med- det är det sociala livet som gör att vi orkar, därigenom får vi kraft till vår vardag.
Men. Jösses anoda. De va en fullknökad helg som passerade.
Fredag; Min underbara Hanna hämtade jag upp när jag slutade jobbet, lite gott vin på kvällen o en massa prat. Mumma för själen.
Lördag; kalas i Örby för brorsdottern Alice, 4 år. I stort hela dagen gick till detta- det är mycket meck att komma iväg med tre barn. Landade hos mamma o pappa före med. Mysigt att träffa bror o Sandra, det blir tyvärr alldeles för sällan. Med nyrenoverat o superfint vardagsrum höll jag andan- men inga allvarliga olyckor som gossarna ställde till med:-)
Fint att få träffa min farmor med.
Söndag; kl 12 dop i Uddevalla. Då får man åka tidigt om allt ska klaffa med barnmat osv. William blev döpt, våra killar höll på o riva kyrkan, Filippa blev kär i en kille på dopkalaset, underbart att få träffa Kristopher & Johanna, få en titt på deras tokfina nybyggda hus ( inte avis alls, inte alls...hm..) Och avsluta med gallskrik från Göteborg o hem.
Väl hemma- så genomtrött, somnade strax efter nio...

Och idag besök av Emma o lille Arne.
Skönt med alla vänner o familjen!

Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0