Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

En häääärlig natt!!

Verkligen inte.
Detta var nog vår värsta natt ever. Först Zander från 21.30, fint när man är trött så in i. Lagom när han somnade- efter näsrengöring, bjöjbyten, spray, Alvedon, välling och en massa sitta famnen hos mig- för att till slut sitta i Niklas famn nere, vad händer?
Ni får gissa själva. Klockan va nog runt 02 när det började.

Lider med sambon som sedan gick upp med killarna 06.15. Jag fick sova, men känner mig fullkomligt mörbultad. Satans mage!
Jag tyckte han kunde sova nu på fm men han tyckte de va för mycket att grejja med ute. O de är ju sant:-(

En sak är säker. Det är tufft med tvillingar. Sjuka sådana. Man blir ju så rädd om dem, stackars små.

Nu gallskriker Filippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0