Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Hello mina vänner!

Hösten närmar sig ( ja, men varför ska jag uppmuntra er då?? :-), de mörka kvällarna kommer in som dimma över oss, kylan på nätterna är märkbar och snart kommer väl första nattfrosten.. Men tänk va bra- då kanske jag finner tid att blogga igen!!

Har inte vart så inspirerad till de häringa på ett tag, sommaren, sista "lediga" tiden o vänner IRL har upptagit min stackars lilla tid. Barnen växer ju helt galet fort, och att ens tro att man ska hinna med att öppna datorn när de är hemma är ju att ljuga för sig själv ( om man inte är pappan vill säga- för när killarna är med honom kan de tydligen leka själva?? ).

Jag har börjat jobba.

Efter ung tre veckor så känns de knappt att jag vart iväg, lukter, känsla osv har satt sig- skillnaden är ju att jag inte gör några stordåd ännu, de tar ett tag att vara med på banan igen.  Det är otroligt roligt att jobba, men samtidigt så sätter de en ny press på mig och familjen. Fast de är ett bra andningshål och jobbet som sådant trivs jag ju med, vad annat när man jobbar med inredning?? Idag har vi varit på månadsmöte i Borås, ett riktigt givande möte- bra start inför hösten!! Väldigt roligt att lära känna våran nya kollega mer oxxå.

Så, första steget. Nu vill jag blogga igen! Måste ju om inte annat dela med mig av alla inredningsprojekt härhemma. Alltså, allvarligt, måste va nåt fel när man tänker färg & form hela tiden??

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Välkommen tillbaka till bloggosfären! :-)

2011-08-24 @ 17:19:29
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0