Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Vårplaner inne...

... och sen har jag ju som vanligt massor jag vill fixa till inne. Stor nackdel med att vara hemma så mycket, man hinner se allt slitet, och hinner man inte göra något annat än att städa o pyssla med barnen kan ju hjärnan tänka i vartfall.

Ny köksö... måla väggar i vardagsrum ( de är sjuuuukt slitna! )... måla vita snickerier- som skulle ha gjorts i somras när vi byggde om (???)... sätta upp hyllor hos Filippa ( bara tidsbrist, hyllor har vi! )... göra färdigt i privatentrén..
Men högst på önskelistan står ny soffa. Den är sliten och äcklig. Och snart alldeles för liten.
Sen kommer det inte bli lätt den dagen vi ska köpa nytt. Att hitta rätt soffa i rätt prisklass? Jag vet ungefär hur jag önskar den ska vara- och jag har inte sett den någonstans. Eller jo- men den kostade 60 000.

Mina önskemål.
Den ska va 50-tals grå ( alltså ganska ljusgrå, melerad) , stor, gärna med divan i ena ändan och 45graders vinkel i andra. Smalt formspråk ( inga tjocka armstöd mm ), silvriga/kromade ben.. Tvättbar klädsel.  



Stilen som ovan alltså- men denna är ju alldeles för liten för alla oss..
Soffa och bild från Eilersen, "Great Lift".
Snygg så de gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0