Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

& vad gör man då

... en solig dag som denna. Tja, efter att fått färdigt inne, vilket tar i stort sett hela fm, så kom jag till sist ut. Filippa cyklade till lekplatsen, där hon träffade en två år äldre kille. UJUJ, va spännande för henne.. mamma mamma!!! Får jag cykla med honom till det andra området. Det gör så ONT i mitt hjärta, lilla tös. Ska du redan springa efter de äldre pojkarna? Jag svalde och sa ett litet " jaaaaa". Och pratade vett med killen, -du ser väl till att hon kommer hem??
När hon hade vart borta i 10 min kom Niklas hem, och jag skickade genast iväg honom för att kolla vart hon var. Hönsig?

Jag målade ribborna till bänken en sista gång, imorgon ska den skruvas ihop. Klippte lite grenar. Fikade ute med Filippa. Hade de ganska ok alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0