Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Trötta föräldrar

Våra barn har trötta föräldrar. Niklas somnade nu i soffan, före 2000. Han springer mer på nätterna än vad jag gör, och det är jag tacksam för... hade jag gjort det hade min hälsa vart än värre, och då hade jag nog blivit sängliggandes. Ingen vinner på det. Men Gud vad jag längtar efter en natts hel sömn.

Mamma skulle ha kommit idag, men hon var dålig. Hon hade inte sovit mycket inatt- de hjälper inte att man inte har småbarn tydligen. Jag har haft alla tre barn hemma, och så blir de imorgon med. Det är mycket att stå i när man är ensam med dem.. Niklas stannade hemma från träningen idag, avlastade mig mycket. Killarna är inte helt på banan än, de skriker o gnäller hela hela hela tiden. Äta är svårt, man gråter sig igenom det. Enda gången de är lite lugna nu är när de är i gåstolen en stund- att upptäcka världen på egen hand är ju sååååå spännande. Nu klarar de att komma igenom dörröppningen till kontoret och köket själva, oh de finns ju massa spännande att titta på! O riva ner.

Snart dags att sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0