Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Oj då---

Har visst inte bloggat på flera dagar. Sorry. Det är lite mycket... Solen skiner, framförallt:-) Då är man ute, inte inne vid datorn. Kort redovisning ( har insett en annan fördel med blogg- man kan gå tillbaka för att se vad man gjort, nu när jag inte skrivit på 4 dgr minns jag inte ens helgen, utan fick fråga N??!)

Fredag.. Nä, jag minns inte. Jo! Akupunktur hos Nina! Det är MUMMA för mina onda leder!!

Lördag... N & alla barnen var med Alex på Lekstugan, det nya leklandet i Varberg. Michaela, Filippas bästis, sov över från fredag och var med o busade. Underbart att de har varandra! Jag passade på att åka till Gekås, en supersnabb vända. F behövde nya utekläder.. När det byter säsong är det dyrt som satan med barn- för Filippas del har det inneburit en helt ny garderob, för alla tunna kläder var visst för små. Ajajaj i plånboken:-( Tur att hon fick kläder i födelsedagspresent, de blir dyrt ändå med skor, stövlar, t-shirts, taights, klänningar o skalbyxor. Och snart har våra killar vuxit ur sina 74 kläder??
Sen var Alex här på kvällen med, jag lagade mat till grabbarna.

Söndag. N match, och jag tog hemmabestyren.

Måndag.. Idag alltså. Idag har det gått i 180!! Klippning, BVC och 8-mån kontroll för boysen, fika på stan, N möte, jag lämna prover & få akupunktur. Skynda hem o lösa av N som skulle spela B-lagsmatch. Sen var de matx2 till killarna, mat F, natta Boys o nu är jag trött. Men lycklig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0