Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

neeeeee

Idag är ingen bra dag. Inatt när vi matade killarna fick jag sånna idiot-kramper i magen. Niklas undrade om vi skulle till sjukhuset.. Det har hänt någon gång innan, och de känns som något gått sönder. Niklas värmde vetekudde, och det släppte efter ett tag. Dock påverkar det nog mig idag, är totalt slut.
Iof har jag hållt igång hela förmiddagen, städat Filippas rum- och det var det värsta barnstäderi jag gjort. 4 (!) stora påsar med skräp! Alltså- sönderklippta pappersbitar, bubbelplast, paketpapper osv osv. Och då städade jag ordentligt i fredags!? Det har inte varit lätt för henne att hålla iordning med en extra madrass på golvet, så inget moln över tjejjen. Oftast får hon hjälpa till o plocka undan, men denna gången hade de inte gått. Och fördel med att städa själv- man slänger vad man vill. Hon har ett enormt separationsproblem från minsta lilla pappersbit..

Sen var jag iväg o handlade lite färg, olja o gräsfrön. Lagade middag. Kanske inte konstigt jag är trött när jag tänker efter.. Niklas bygger bänk:-) Med handsåg. Han gillar´t inte.


Kommentarer
Postat av: pappsen

undrar om F åxo går ut å skriker å skäller

2011-04-19 @ 20:17:11
Postat av: Martina

Yepp... de tog 5 minuter efter jag gått upp.

"Mamma- de var FAKTISKT du som städade- du BORDE veta vart den är JU! "

Hade visst slängt av nåt jag inte fick.. Fick bannor av Niklas med.

MEN. Hon är sååååå tacksam annars för att jag städar. "Mamma, de blev såååå fint!! Tack så mycket JAG ÄLSKAR DIG!!"

Måste va att jag gör det bättre än vissa andra...

2011-04-20 @ 09:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0