Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Fredag...

Fredag och alla barnen är hemma. Full fart alltså. Och "inventarien" Michaela är här med, Filippas bästis. Nu har de varit på rummet i säkert en timma, jag hör dem prata bara. Inte ett tjafs, någonsin. De kommer så bra överrens, inte så konstigt när man är så lika som de är. Jag & Niklas är så glada för att Filippa har så underbara vänner!
& imorgon ska vännerna komma på kalas. I år blir det Gympakalas i Lindberga Skolans idrottshall. Det blir ett mindre kalas än förra året, inte för att Filippa inte ville bjuda vartenda barn hon känner, utan för att vi tyckte de räckte med de hon leker mest med. Senaste månaderna har vi inte gjort annat än ordnat kalas, och orken tryter. Sen inte sagt att alla kalas är väldans roligt! Mamma, och ev pappa kommer och hjälper till på kalaset, skönt. Enda vuxna som verkligen blivit bjuden är "min" Hanna från Halmstad:-) Filippas krav.

Mamma var här i onsdags med, jättehärligt att ha hjälp & sällskap mitt i veckan hemma. Nån mer som bär, byter blöjor osv.. Idag har de gått bra, än så länge. Fram till tre ung brukar jag orka, sen blir jag så trött! Idag har jag hunnit göra lite annat, städat upp på Filippas rum, dammsugit & torkat golven. Bebisfötter som springer omkring barfota gör golvet hyfsat kladdiga:-) små fotavtryck överallt, och de är ju fiiiiint när solen ligger på??

Nu ska jag plocka fram fika till alla barnen. När Niklas kommer hem ska jag åka o köpa doppresent till Ruben, och handla inför barnkalaset imorgon!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan inte säga annat än att jag känner mig oerhört hedrad över den ärofyllda inbjudan från sötnosen.

2011-04-01 @ 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0