Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

********F-N*******

TANDVÄRKEN FRÅN HÄÄÄÄÄLVÄÄÄTET!

Det gör så SJUUUUKT ont i visdomstanden som jag lagade i måndags. Hela vänstra sidan, käken, upp i ögat o huvudet värker. De blir till att ringa tandläkaren imorgon, förmodligen har jag fått en inflammation. Jaha, då får jag gå igenom skräcken igen, dra ut tanden förmodligen. Jag har dragit ut visdomstanden på höger sida, och kvar sitter ena roten! nu är den FASTVUXEN i käken. Den satt alltså så hårt när de drog ut tanden så de drog av en FRISK rot! Kan säga att den smärtan är topp 5 av vad jag genomlidigt. Känns INTE bra.

Alvedon, Voltaren ( som jag egentligen inte får ta för tarmen, så nu kommer den balla ur, men de skiiiiiter jag i nu ) och jag har gurglat snaps ikväll. Lindrat lite. Inatt låg jag med frysta grönsakspåse på kinden.. Blir en kul natt. Eller INTE.

Ja, jag är SUR. FÖRBANNAD, LEDSEN. ORKA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0