Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

DIY; Utebord av huggekubb

De är ju så roligt att planera. Kan inte låta bli.

Pappa- de här är till dig, för de vill jag ha hjälp med, om du har hemma alltså..
Södra interiör, alltså träproducenten har nog haft god hjälp med nya marknadsföringen. Superfina annonser i inredningstidningar, och jag har blivit förvånad flera gånger. Så snyggt! 
Jag tänkte göra 3 st bord till uteplatsen av träkubbar. ( eller vad heter de?? ) Så pappa, kan du såga till 3 st i olika höjder/ storlekar 45-55cm. Så rakt ovanpå som möjligt, men de gör inget om de lutar- som du ser på den längst till vänster. Bark osv tar jag bort själv, och tänkte sen svartlasera dem. Södra kom med inspirationen på denna bild, fast de har målat dem vita.  Bästa är, nästan gratis.



Bild Södra Interiör


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill minnas att såna där huggkubbar fanns med i nåt av de senare numren av Sköna hem också, i ett sovrum som nattygsbord tror jag :-)

2011-04-09 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0