Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Status

Hej mina förmodligen få läsare.. numera.

Allt är bra härhemma! De små (?) killarna mår alldeles lysande, och beter sig nu som friska bebisar. Skriker skriker skriker ( när inte maten kommer alltså. De blir helt förbannade, och nästan förnärmade för att de inte får som de vill :-) haha. ). Sen bajsar de, rapar och sover. Börjar bli lite mer vakentid för varje dag, vilket är roligt. Med stoooora ögon tittar de på allt i den stora världen, och är väldigt nyfikna. De lyssnar väldigt på tal, och verkar avguda Filippa- precis som att de förstår att hon är så viktig.
Besöket hos BM (barnmorskan ) i veckan avslöjade det vi trodde, vikten går käpprakt upp. Alltså, kurvan existerar inte- det är ett streck uppåt. Väldigt väldigt roligt! Men, jag som trodde vi skulle ha strl 50-56 i flera månader får nog tänka om.. så om någon vill bidra med lånekläder sen så är de 62 som önskas:-)
Vill passa på att tacka ALLA som hälsat på och gett killarna så fina kläder! Kan säga att allt är välanvänt! Det är ju flera byten på en dag, och tvättmaskinen går varm.

Idag är Niklas o spelar match. Filippa ville så gärna åka med i spelarbussen, men de funkade inte idag. Men, hon hängde inte läpp för det- hon fick komma o hälsa på sin älskade farmor & farfar istället. Så jag är ensam med mina söner. Har stått en bra stund och bara tittat på dem. Ögongodis!

Min status då? Jo, tack, förvånandsvärt bra. Magen & tarmen funkar fortfarande inte, och de var väl väntat efter snittet. Men jag har inte svåra plågor, så jag är vid gott mod ändå. Ganska pigg, trots nattavak. Och lycklig. Vi har det väldigt mysigt hemma, vår familj. Niklas är en fantastisk pappa till alla tre barnen och sambon. 

Ibland önskar jag såklart att inte man/vi behövde städa och ta allt de där varenda dag, för de blir en del med 5 i familjen hemma, att jag skulle ha mer tid för pyssel, datortid, inredningar, bloggning osv. Men, jag tycker ändå jag hinner med mycket, har ju faktiskt ändrat om lite härhemma och det hade jag verkligen inte räknat med att kunna göra närmsta året..

Idag kommer dessutom Nina och hälsar på, mycket bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0