Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Igår

Alltså. Vilka underbara vänner jag har. Hoppas ni alla vet vad ni betyder för mig!

Igår söndag var en extra hjärtedag. Nina skulle tydligen skämma bort mig en smula, för de är jag tydligen värd. Lägger inga åsikter i det, utan tackar såklart.
Och som hon gjorde de! 13.30 när jag satt och pumpade ( vad annars?? ) öppnade hon dörren- och när jag kom ner för trappan var de full fart i köket. Mycket god tonfisksallad- mätt som en gnu!
Och sen... MUMMA! Äppelpaj som inte var av denna jord! Såklart allergifri, så jag kunde äta tills magen värkte av mättnad istället. O vaniljsås. Vi åt mer än halva pajjen.. hoppla:-)

De blev paj kvar, och Niklas kunde inte annat än att hålla med, de var en ovanligt god äpplepaj! Den är slut såklart. En hel paj på 3 pers.. Tur man tog en promenad till vallokalen uppför alla backar på kvällen..

Sen avslöjade Nina en kunskap jag inte visste hon hade, som gjorde mig extra extra lycklig. Men de avslöjas inte innan om ett par månader.

De jag kunde "betala" med var att hon fick bebisgos! Hon verkade väldans nöjd med det..

tack Nina!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu sitter jag här med tårarna i ögonen av allt fint du har skrivit om mig!

Du var värd all omsorg igår, och jag kan absolut inte säga att det var någon uppoffring, bara av glädje!

är så glad att vi har funnit varandra, är glad för att du vill vara min vän. Är glad för att se dig lycklig!

Du betyder mycket för mig! Din närhet o dina ord gör mig stark!

KRAM till dig finaste kompis!

2010-09-20 @ 13:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0