Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Längtan efter vår...

Knappt har sommarblommorna blommat över, trädgårdsmöblerna burits in, löven börjat falla och sista gräsklippningen är avslutad innan vårlängtan kommer över mig.. Iår har jag inte hunnit planera in nya vårlökar, men jag hoppas evinnerligt att jag ska kunna gå ut i trädgården o få skit under naglarna en gång till iår. Att förbereda inför våren och veta att det inom några månader kommer grönt igen gör att vintern inte känns odräglig. Med tanke på att dagarna går i en rasande takt tror jag att jag kommer vakna upp imorgon och så är vårsolen framme..

Tills dess får jag nöja mig med bilder från årets trädgård.


Snart kommer tulpanerna & alliumlökarna igen...



Våran framsida/entré. Här har vi kvällssol- så trädäcket är välbesökt.





Solstol "Pasta" ( KWA ), från baksidan av huset. Platsbyggd soffa i rabatten. Där kan man få skön skugga under syrénbuskarna. Kuddar sydda av markis-väv, alltså vattenresistenta. Pall & kruka Ikea.


Bilder privata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0