Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Köksförändring




Äntligen har jag fått ändrat i köksfönstren. Och den egentliga anledningen var faktiskt att man springer upp där mitt i natten och har inte alltid kläderna på.. Köpte svarta persienner och en enkel vit veckgardin. På dagen är persiennerna uppdragna så de är ca 40 cm kvar, så de funkar som insynsskydd och gardin då med. En annan fördel är att det faktiskt inte syns lika tydligt ( och tråkigt!! ) utifrån att persiennerna är neddragna- tack vare att de är svarta. Kan var bra att tänka på!
Lampan "Dallas" Lampgustaf fick nytt upphäng på väggen. En svartmålad konsoll. I taket skymtar lampa "Galleri", också den från Lampgustaf.
Ljudabsorbenten från Zilenzio har jag klätt i tyget "RAXT" från Ljungergs textil. Detta tyg bidrog Olle Bonniér med till Astrid Sampes stora projekt 1954 på NK´s textilkammare- "Signerad Textil".
Nu väntar vi på nya stolar till köket- de är hos min mamma för ommålning. 2 st vitlaserade Stokkestolar till killarna finns med. Vi kommer alltså få göra om bordet och sätta på ben istället för att ha det fastsatt i väggen. Så tyvärr får barstolarna flytta- för de blir för taight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0