Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Fredag...

Undra om vi får vårat fredagsmys idag? Det är redan en hel vecka sen vi åkte akut till Östra med småkillarna. Helt sjukt! Vart tog dessa dagar vägen?? Iaf, vi ska ladda med med Filippas önskemål- popcorn & melon.

Idag fick jag välbehövlig sovmorgon. Ända till halv tio. Och kvart i ett ska jag på akupunktur. Det blir alltid lite stressigt när jag inte går upp tidigare, man tappar bort hela fm. Men, va fasen, jag kan väl inte städa o plocka jämt, sömnen var behövlig. Niklas & Filippa kanske ska ut på stan i em, då tar jag o röjjer.

Varför akupunktur då? Jo för att jag har sån h-vetes ledvärk! Jag hatar att leva med smärta, och tror de är skitsnack att man "lär sig att leva med de". Hur då?? Vips plötligt en dag så är de lättare att gå, man rör sig smidigt, och man bryr sig inte om att de värker överallt? Som att kroppen glömmer av sig? Ja, eller hur??

Men idag ska jag ha mig en riktig rehab-dag, så kanske de håller sig under helgen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0