Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Fredag...

Då var de fredag. Igen.

Natten har varit otroligt jobbig. Inte för att gossarna stör, de sover så bra så.
Men skovet som har varit på G några veckor har brutit ut ordentligt.

Min sjukdom beter sig inte som jag är van vid längre. Innan graviditeten hade jag mycket symtom från tarmen, ledvärk och trötthet. Men aldrig så fruktansvärt ont som jag har nu. De gör såinåtah-vete ont. Jag har aldrig svimmat, men de känns ibland nära. Natten som gick var inge kul. Och nu är jag öm över hela buken. Noll energi, illamående och smärta i lederna.
Det är nog priset för graviditet och kejsarsnitt tyvärr. Kanske de kommer bli bättre en dag, eller rättare sagt, de måste de.

Niklas jobbar idag, han har hoppat in som vikarie. Filippa är med honom på jobbet till lunch. Jag skulle på läkarbesök idag- efterkontroll efter akutsnitt. Det fick jag omboka, att ge sig utanför dörren kändes övermäktigt. Helgen blir en prövning, Niklas ska på tränarkurs i Göteborg lör-sön. Han kommer hem på kvällen/natten. Men jag har lite "vuxenbarnvakt" imorgon i form av Nina. De gillar vi flickor extra mycket. Filippa tycker Nina är toppen:-) Precis som jag tycker.

Kommentarer
Postat av: nina

O jag tycker att ni är toppen!

2010-10-22 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0