Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

18.30 very important...

I måndags var jag tvungen att va hemma kl 1830 efter Filippas gympa. Jaha- sa jag, en smula sur. Va är de för sätt- bestämma över mig på de sättet. Inte för att jag skulle nånstans, men ändå.. haha.

Iaf- 1830 överlämnas ett brev- samtidigt som de överlämnas ett annat brev i familjen Bornefalk-Svenssons hem i Läjjet..
Våra sambos hade bestämt sig för att överraska oss, och de lyckades de med!

4dec ska jag o Emma på spa-dag på Hotell Fregatten- massa mys o bubbel & två behandlingar:-) Sen är de lunch på stan, drink på servering o upphämtning för att bli bjudna på hemlagat av killarna på kvällen. Allt för att vi är så fantastiska mammor:-) Kan säga att vi är mycket nöjda!

Älskar dig Niklas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0