Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Nu har allvaret börjat...

Tisdag, första "riktiga" veckan Niklas jobbar.. kl är snart nio, och allt är lugnt än sålänge. Gick inte upp innan halv åtta- Niklas tog marktjänst på morgonen. Sömn för att orka det som kommer är nog A & O... Eller U som prästen sa på dopet, haha.. Bidde lite fel där.. Mer om dopet hoppas jag hinna blogga om senare..

Denna vecka är dessutom tuffare än vanligt. Niklas jobbar tis-tors, och är i Halmstad hela fre-lör. Så natten fre-lör verkar jag bli helt själv med alla barnen. Idag ska N träna. Jag skulle med ha tränat denna vecka, men de lixom finns inte tid till det. Nästan vecka SKA jag träna. Punkt slut.

Igår hade vi besök på kvällen av Alex och hans Jennifer. Trevlig tjej, de var första gången vi träffades. Alex spelar i Gif- en jättehärlig kille men jag undrar jag om allt står rätt till:-) JÖSSES vilken energi!!! Lyckans Filippa- inte undra på att Alex är hennes favorit. Tror inte de var still 2 sek. Mer än när jag trädde in som mamma för dem båda o sa till dem att lugna sig lite, haha!!
Det stod även återbesök på MVC efter förlossning på schemat, och nu ska de börjas utreda på sjukhuset:-( Skit med, men de fanns tydligen andra orsaker de kan bero på- mina "bekymmer". Så de kanske inte är komplikationer efter tarm/snitt. HÅLLER tummar!! 
Sen var vi på BVC med- med de STORA pojkarna! 6300gr redan- och vet ni? De är uppe på normalkurva! Redan! Massor av beröm minsann från Gun, vår sköterska. Sen får vi slita barnen därifrån, och inte släppa dem ur sikte två sek- för då smiter nog Gun med en av killarna. Hon undra om de inte räckte att vi hade kvar en av dem, hon behåller gärna en själv... Det avr 3 mån kontroll, vilket innebar 2 sprutor vardera. Lite lite lite gråt, andra sprutan var värst. Säkert 20 min gråt, nej förlåt. 20 sek gråt.. Sprutorna kan göra dem dåliga, febriga & gnälliga. Men inte då på våra boys- de sov HELA dagen istället. Vaknade för mat bara. Sen har de sovit sämre inatt tyvärr. Men idag verkar de vara återställt.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0