Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Läderhandtag Vintage

Igår hade vi en "sätta upp handtag-dag". Äntligen. Filippa har saknat handtag i sitt kök & på sitt skrivbord. Dessutom hade en lucka ramlat ner. Nu är det fixat. Filippa ska få en kran till köket i julklapp, och sen kommer bilder från hennes nya rum.

Har letat efter snygga handtag till våra garderober, men har inte hittat de jag vill ha, så då fick jag tillverka egna. Det finns liknande att köpa, men jag tyckte det var roligare att göra egna- och dessutom mer prisvärt såklart. "Original" kostar en rejäl slant. Jag tillverkade våra av ett gammalt läderbälte, och använde industriskruv att fästa dem med, men jag hoppas hitta något snyggare en dag. Gärna i mässing.
Jag har fö sett en supersnygg matta en gång- gjord av just gamla läderbälten.







Urnan från 50-talet på golvet är en favorit, den kommer ( den också ) från min farmor. Fantastisk i färgerna. Härligt vintage.



Bilder privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0