Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Körig vecka..

Känner mig lite stressad faktiskt..

I tisdags var vi i Göteborg hela dagen. Ikea, återbesök på Östra med killarna och leta upp tatuerarstudio till Niklas. Allt gick bra, plånboken lättare, killarna godkända & tid till N bokad.

Onsdag; Niklas första arbetsdag. Filippa sov hos mor & far i Örby, så jag var ensam med killarna. Städ, tvätt o mat. Och sen halv fyra hämta Filippa halvvägs i Horred, fika med far och sen hem. Ont i magen:-(

Torsdag; N jobbar, Filippa dagis och jag o killarna är hemma. Nu kör dopförberedelser igång på riktigt idag- listor ska skrivas, de ska ringas församlingshem, osv osv. Skjortor & klänningar ska strykas. Ont i tarmen:-(
Och så borde jag ta hand om de maskiner tvätt jag körde igår.. Körde N till jobb, Filippa ska hämtas kl 14 och N 19.30 efter träningen- så i em är jag o alla barnen hemma. Ska försöka få F att städa sitt rum.

Fredag; Hela familjen ledig. Läkarbesök, handla inför dop och en massa at ordna med..

Lördag; Jag och N ska duka inför dopet, alla barn ska bada, farsdagspresenter slås in. De kommer många gäster, jätteroligt att så många ville komma och fira de små! Tror de är 32 vuxna & 9 barn.

Söndag 0930. Dop Eliaz & Zander i Torpa Kyrka Varberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0