Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Killarnas rum/ Pyssel

Snart börjar vi med rummet:-)

Jag har iaf gjort bladen till det träd jag ska måla på deras vägg. Ett steriliserat träd, med blad av tapeter. Spännande att se om de blir som jag tänkt mig.
De skall få en orange fondvägg med, och jag funderar på att köpa sparringsystem till dem- och lacka dem i samma orange färg. Vi har 3 st mini malm-byrås med, som jag ska tapetsera fronterna på. Frågan kvarstår- de är i ek idag, ska jag måla dem eller inte. Och i vilket färg, vit? Nackdel med målade möbler blir ju att de inte tål så mycket- och de kommer agera som lekbänk till killarna. Man kanske ska tapetsera öven sidorna- och ha en krönskiva på, målad i orange. Byråarna ska ju stå mot fondväggen. Tål att funderas på.
Man ska hinna med pysslet med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0