Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Härlig vecka

Ojojoj.. vilken rolig vecka:-)

Tisdag; Niklas föreslår att vi ska åka till underbara Lisa o hennes familj i Olofstorp ( Gbg ). Bokat o klart- vi var väldans välkomna! O Robert tog långlunch dagen till ära. Rasmus & Kasper o vår Filippa hade skoj hela dagen. Zander var vaken 3 minuter ung- men Eliaz var vaken hela tiden. Allt gick kanon!

Onsdag; Sent tisdagkväll kom mess från Sandra- min svägerska. Hopp o hej, bokat besök av henne & barnen på onsdagen. Barnen hade kanonskoj, och vi med! Underbart! Sandra fick upp båda killarna i famnen! INTE ILLA! Bildbevis kommer!

Torsdag; Mor & far på besök, de hämtade Filippa på dagis o var på stan och fikade. Samtidigt var prästen på besök hos oss- nästa söndag är de ju dop. Som prästen sa, han tyckte de var skönt att vi var inställda på att de blir lite " lattjolajban", inga höga krav här inte på ordning o reda. Inte lätt för prästen heller, inte de vanligaste att döpa tvillingar..

Idag fredag! Goa Sivan, min kollega från Borås kommer äntligen och hälsar på!! Så himla roligt!! Vi har alltid så mycket att prata om! Och Filippa får hit en kompis i em.

Sen ska jag gå till bolaget i em o köpa en flaska Rosé! Ikväll ska jag NJUTA av ett glas!!

Önskar mina läsare en härlig helg, trots ÖSREGN...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0