Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Gravida kvinnor..

Usch o fy!

Idag skickar jag en STOR extra kram till Lisa! Hon väntar tillökning i januari, och lider av sin graviditet ( jag vet hur bläää de kan vara ja.. ) Foglossningar och karpaltunnelsyndrom. Idag skulle hon shoppa julklappar, efter ett läkarbesök för handen. Det blev inget med det.

Remiss, Sahlgrenska, undersökning på handkirurgen & direkt operation. De var rädda att en nerv skulle skadas permanent.
Så nu är de två veckor med bandage och sen 6 veckor rehab. I januari opererar de vänsterhanden.

Stor kram till dig vännen!!


Här är hon, vacker som en dag! Tillsammans med en av mina söner..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan verkligen konsten att muntra upp en deppig kvinna du! Känner mig inte fullt lika snygg när jag inte riktigt kan duscha/fixa håret/sminka mig... Men till jul kanske ;-)

2010-11-30 @ 13:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0