Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ensam hemma

Eller njae, inte helt. De små är ju hemma såklart. Niklas jobbar extra idag fredag. Filippa följde med honom till jobbet- hon skulle till sina "stora bästisar" som hon sa. "De är mycket större än mig, men jag gillar dem ändå". Hon syftar på eleverna som verkar avguda Filippa:-)

Veckan har gått bra nu när Niklas jobbar. Lite tufft är det, såklart. Instängdheten kommer fort över mig, och jag hinner inte mer än att städa & ta hand om de små. Duscha- vad är det?? Niklas är ju ibland hemma sent för han tränar, och de är inte roligt att duscha kl nio på kvällen- och inte heller gå upp kl 0600 på morgonen för att göra det innan han åker..
I helgen är jag ensam med alla barnen med, Niklas ska på tränarkurs i Göteborg.

Nä, hinner inte blogga mer just nu. Tvätten & disken väntar:-(

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0