Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

De går ju bra de här..

Än sålänge går dehär ju riktigt bra:-) Andra dagen ensam, idag med hämtning på dagis kl 1400. Beslutade mig för att ta en promenad- för jag ville kräkas på hemmet. Vad skulle jag skynda mig hem till- städ? Sen var jag orolig- det är mördarbackar upp till dagis- och med två 6 kilosklumpar o tvillingvagn är de en utmaning för leder och framförallt mitt trasiga knä. Bra träning för ändalyktan iaf! Det gick riktigt bra! Och påväg hem hade vi sällskap av Linda- Filippas dagisfröken som bor nära oss och också är föräldraledig. Våra stora barn lekte dessutom en stund på lekplatsen på hemvägen, så jag fick lite vuxensällskap.

Nu är de den stora prövningen kvar. Alla tre barnen fram till halv åtta ikväll. Tiden då vi alla 4 är som mest kinkiga- inkl mig! Niklas jobbar och åker direkt och kör ett träningspass på Friskvågen efter. Jag ska stuva in alla barn i bilen o hämta honom sen. Jag tycker (klapp på axeln!) om att testa mig själv nu- måste våga mig ut!

Imorgonbitti är de farbror doktorn, hoppas han har några revlotionerande ideer hur vi ska få iordning på tarm-he***te..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0