Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Besök, klippning & ajaj i magen

Denna vecka har vi natta-besök tre nätter i rad. Lillebror Samuel ska jobba i Falkenberg och sover då här. Det är lite långt att åka hem till Hyssna, speciellt i detta väglaget. Jättetrevligt att få en massa timmars prat med honom! Ska försöka vara en god värdinna, fast ikväll blev de bara enkel kvällsmat. Lagar något gott tills imorgon.
Samuel jobbar på NCC- och är ute hela dagen. FY Bäver- i denna kyla??? BRRRRRR! Inte avis!

Imorgon tisdag är jag ensam med alla barnen. Undra vad vi ska hitta på. Får väl försöka gå ut- palta på oss massor med kläder bara. Att gå inne hela dagen känns inte så kul. Jag har så sjukt ont i magen. Värre än vanligt. Den putar som att jag är i 5:e månaden. De är väl förkylningen som har satt sig förmodligen. Som att jag behöver leta anledning till varför jag har ont? Nä, kanske inte.

Idag har jag varit hos frisören. Alltid lika trevligt, för jag har en toppen frissa! Theres är dessutom grym med saxen- jag blir så impad. Hon fixar till håret så snyggt med, lockar blev det idag. Vardagsglamm för en småbarnsmorsa:-) På tal om det! På lördag är det dagen D- D som i SPADAG! Jag o Emma ska gotta oss rejält!! Längtar!

Killarna är förkylda med. Snurvel o snor. Men de sover bra ändå. Inatt sov de från elva till kl 0600- helt godkänt kan man tycka va? Sen sov de till nio..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0