Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Barnrum

Planera på att flytta in killarna på eget rum fortskrider. Efter nyår har vi tänkt det, om de blir så återstår att se. Ork, tid & pengar styr. Planera & pyssla kan vi börja med iaf. Det är roligt att göra barnrum- kanske lite extra till ett killrum nu, iom att jag inrett tjejjens rum så länge nu. Nu är de nästan slut med det också, för hon har ju en egen vilja. Som man ska försöka bemöta. Fast, hon har god smak tycker jag- och märker minsta lilla skillnad här hemma. Som igår när den svarta julstjärnan kom på plats i köket;
"-oooh- vilket snyggt mönster det var på den mamma!" Tror inte det är vanligt att barn i den ålder använder sådana ord va?
Sådana här stroppar letar jag efter. Verkar vara lättare sagt än gjort. Enl Boligmagasinet.dk som bilden kommer ifrån är den från Pod. Jaha, jag hittar den iaf inte. Är det någon som sett dem elr liknande i Sverige, är jag tacksam för tips!
Hittar jag dem inte så får jag väl tillverka egna, kan inte vara jättesvårt med snygga krokar & band.. Får gå till texilaffären helt enkelt.



Tänkte ha dem över sängarna och sätta gosedjuren i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0