Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Mors dag

Och inget barn i närheten:-( Känns lite trist, men snart skall jag hämta henne halvvägs mot Örby. Mors dag har vi redan firat, paket fick jag förra veckan. En fin blomster-kruka från Village & ett underlägg. Ska fota o lägga ut, nu är de planterat lite i med.

Niklas har lagt plattorna utanför dörren, och de blev superbra! Han är så duktig, vansinnigt imponerad. Själv har jag börjat riva tapet på andra våning, o sjukt va tråkigt de är. O jobbigt. Det sitter som berget, den gamla strukturtapeten! Den är ju målad på, o de gör ju att den sitter än värre. Tur är att de inte behöver tas ner på alla väggar, för hela väggen ska ju rivas. De är mycket smått som jag kan hjälpa till med, och listan är lång. Hoppas inte att alla bara ser att de är Niklas som jobbar...

Ikväll ska vi iväg till svärmor för att fira hennes mors dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0