Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Filippas dag

Idag har Filippa varit på kalas hos Isak. Han bodde med sin familj o bror Adam på vår gata innan, men har flyttat ut på landet. Vi har hållit kontakten, både för barnen och föräldrarnas skull. Nu har de fått utökat familjen med en liten tjej med. Hon hade de nog trevligt, men någon rapport har hon inte velat ge än. De kanske kommer. Hon kom hem efter kalaset, sa "-hej mamma, jag går till Noel". Jaha. De är inte många i familjen som vill va hemma hos mig, de är en sak som är säker..
Hon var superfiiiiin när hon skulle på kalaset! Hon hade på sig sin nya jumpsuite, som hon fått av Johanna & Kristopher! Ascool!

Så blev jag upplyst att vi minsann skulle fira lillflickan i familjen idag. Och jag förmodade att Jonas inte menade mig då. Jaha tänkte jag, varför då? Då kom jag på de- tänk om de är Filippas namnsdag? Jag fick googla lite, o jojomen, de är de.
Så Grattis älskade dotter!



Älskad dotter ( tyvärr uselt mobil-kort.. )

Bild privat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0