Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Tung dag 1.

Usch, idag är en sån där dag när jag mår riktigt kass. Sovit väldigt dåligt inatt, vaknade tidigt och sen har jag haft hanverkare i huset fram till lunch. Vilket innebar att de va noll vila. Förvisso en ny panna, äntligen! Nu när värmen ändå kommer är de väl bra att golvvärmen börjar funka?? Hm..
Sen va de sjukgymnastik, o jesses va jobbigt de va idag. Min rygg o rumpa gör as-ont. Nerven som går från ryggmusklen ner i högerskinkan ligger i kläm, precis som en disk. Som de var med Filippa.. Sjukgymnasten skall göra akupunktur senare, men nu när jag har ett skov och inte har gått längre än v 16 vågar vi inte det. Förövrigt talade jag med min sjuksköterska idag, och berättade att de inte har blivit alls bättre än, med min UC- trots höga doser kortison. Jaja. Hon skulle prata med min läkare o återkomma. Kanske får se tiden an? Kroppen gör annat än läker mig, och det är ändå tryggt att veta, att de små inte mår dåligt- ännu.
Men, att gå hemma sjuk gör mig både ledsen & arg, o deppig. Så fruktansvärt långtråkigt. Ser inte en människa, Niklas kan ju inte sitta hemma & hålla mig i handen heller.. Sen ÄR de jobbigt att umgås när man inte är på topp, för man orkar inte va social heller. Längtar till Örby, kanske jag snart orkar åka dit.
Filippa & jag var ute en stund efter dagis, men jag blev nästan bara mer ledsen. En kruka orkade jag plantera blommor i, sen gick de runt i huvudet & jag mådde illa.
Skit är va de är!
Men, alltid något- Försäkringskassan har godkänt min sjukskrivning efter lite krångel. & Pengar har kommit, de va skönt. Det ångesten behöver man inte ha upptill allt annat...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så skönt att det ordnade sig med FK!

2010-03-30 @ 19:32:14
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0