Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

The Twins.. v12

Igår var jag och träffade min gravid-läkare igen. Fick göra ett UL ( Ultraljud ) och allt ser så bra ut så. De växer som de ska. Det är mycket märkligt att se att det är två i magen- två av allt. Fostersäckar, hjärtan, bebisar.. Den ena av dem ska nog bli boxare- va "hanhon" flaxade omkring med armarna. De har tydligen en period där de rör väldigt mycket på sig.
Enl läkaren verkar det vara tvåäggstvillingar, man kan se det beroende på hur breda skiljevägagrna är osv. Vilket innebär att det faktiskt kan vara en tjej och en kille:-) Fast de spelar ingen som helst roll. Men jag och Filippa kom på att är det två killar får grabbarna övertaget i familjen- och det går ju bara inte för sig! Kanske är två tjejjer:-) Då får Niklas de svettigt... haha.
Vi planerade lite inför framtiden, och jag kommer senast att bli sjukskriven i slutet av maj, då jag är i v 24. Sen tror jag kanske inte att jag orkar jobba heltid fram tills dess, men en dag i taget. Det kommer att bli kejsarsnitt vilket känns skönt att redan nu veta.
Är fet som en padda redan, hur i hela friden ska detta gå??
Nu ser de ut ung såhär:
Bild från Babycenter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0