Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Sover man inte...

...blir man dum i huvudet. Så enkelt, och så djävligt är det. 5 nätter nu, med alldeles för lite sömn. Att dessutom ligga vaken med smärtor gör inte saken bättre. Det är inge kul att va sjuk. Sen att behöva oroa sig för Försäkringskassan dessutom, om man får sjukersättning eller inte, nä, styrkan behöver jag till tvillingarna, mig själv och de andra två i familjen.
Tur att sambon stöttar, men de finns ju inte så mycket man kan göra. Egentligen.
Det känns verkligen som jag tappat fotfästet.

Kommentarer
Postat av: louise

har varit i samma sitvation som du men är nu bättre.

Vet att man får höra sånt här jämnt.. men jag måste fråga dig... för jag hoppas på att kunna hjälpa..



Har du provat: addforlife.com helt ofarligt men hjälpte mig jätte mkt plus medeciner såklart..

Och även att äta lite GI laktosfri diet....



Kram

2010-04-21 @ 09:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0