Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Soff-delen



Det blev ganska mysigt att ha soffan i den mindre delen av vardagsrummet. Nu är det en massa sladd-dragning kvar- till ljudsystem bla. Varför kan de inte va trådlöst??
Tavlan är gjord i Stig Lindbergs tyg "Pottery". Ett av de finaste mönster jag vet! Fantastiskt stolt över denna.
Tavlan av Lichtenstein fick Niklas i present, de gäller ju att ge presenter som även jag tycker om:-)
Soffan är från Mio, och bordet från Horreds Möbler. Mattan har jag måttbeställt av Desyt- en av våra producenter. Lampan i hörnet är från 50-60-tal och den har jag fått av farmor. Hon har så mycket fina möbler! Och en del har ju turen att landa hos mig!

Kommentarer
Postat av: pappsen

så välstädat brukar det inte va ( mattans kaos )

2010-03-06 @ 18:33:08
Postat av: Martina Johansson

VA??? Skitsnack.. Ni har uppfostrad mig med piska, så visst är det välstädat jämt... Med tanke på hur mitt liv ter sig ( kaotiskt ) är det skönt och ett måste att hålla ordning här hemma. Liksom för att balansera ordningen:-)

2010-03-07 @ 09:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0