Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Skov

Jag är så heligt trött på att inte må bra! Förbannade sjukdom- och varför kunde du inte hålla dig långt ifrån mig nu när jag är gravid?? Det är ju sju resor värre nu.
Jag är i vecka 14, och resan framför mig känns väldigt väldigt lååång! Det är dessutom synd om min lilla familj att ha en mamma som inget orkar. Vill bara dra täcket över huvudet o försvinna.
Så- nu räcker de med depp för denna gång.

Filippa har sovit hos farmor o farfar inatt, och skulle egentligen åkt med dem till Bro o hälsa på gammelmormor o gammelmorfar, men de kommer hit med henne istället. Hon är såååå förkyld stackars tjej. Nysit hela natten. Jaha, inget dagis imorgon.. Nu vill jag att våren ska komma, så man kan va ute o slippa sitta inne sjuk.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0